ХЕРСОНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1
ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Експериментальна діяльність 2024-2025 н.р.

Протягом 2024-2025 н.р. триває реалізація ІV-го етапу дослідно-експериментальної роботи з теми: «Формування дослідницьких умінь учнів 5-7 класів в умовах STEM-освіти». 

Завдання ІV етапу:

-       Визначення критеріїв та показників і розроблення механізму перевірки ефективності впровадження теоретичної моделі у педагогічну практику.

-       Розроблення методичної системи дослідно-експериментальної роботи.

-       Апробація та експериментальна перевірка впровадження побудованої моделі формування дослідницьких умінь учнів 5-7 класів в умовах реалізації STEM-освіти.

-       Підведення підсумків узагальнюючого етапу.

 

Упродовж вересня в ліцеї вже почалася реалізація наступних СТЕМ-інновацій:

1.У 7му класі впроваджується Модельна навчальна програма STEM. 7-9 класи (міжгалузевий інтегрований курс). Учитель інформатики: Наталя Золотаревська; https://stemconnect.com.ua/

2. За запитом учнів розпочав роботу гурток: STEM-дослідники. У минулому році в закладі вперше був проведений Конкурс юних науковців гімназії, учні, разом зі своїми вчителями-наставниками проводили дослідницьку роботу з таких предметів, як: математика, англійська мова, інформатика, психологія тощо. Під час загальногімназійної наукової конференції здобувачі освіти представили результати, продемонструвавши неабиякий хист у проведенні досліджень. Тому, з жовтня розпочинає роботу Науковий клуб ліцею для учнів 8-10-х класів

3.Створено сайт STEM-HUB, на якому висвітлюються перебіг дослідницької діяльності та подальші дослідження в закладі

4.Розпочалася робота вчителів і учнів 7-го класу у міждисциплінарному проєкті SMART-теплиця, до якого долучилися учителі математики, фізики, хімії, біології, інформатики, географії, англійської та української мов. Термін реалізації: вересень-квітень, а в травні даний проєкт буде представлено на міжнародному рівні.

Це тільки початок четвертого етапу дослідження, який є завершальним і має на меті підвести підсумки багаторічної роботи. Отримані результати дозволять зробити висновок про ефективність розробленої моделі формування дослідницьких умінь учнів в умовах STEM-освіти та сформулювати рекомендації для подальшого розвитку освітнього процесу.