Промоційна кампанія ШГБ - тренінг для лідерів

11 листопада відбувся тренінг для відповідальних за проєкти з Шкільного громадського бюджету, на якому було розглянуто етапи промоційної компанії.
Промоційна кампанія - це процес рекламування проєкту різноманітними способами, в тому числі розповсюдження друкованих матеріалів (флаєрів) серед учнів закладу загальної середньої освіти та презентація Автором власного проєкту, роз`яснюючи його ідею та переваги. Інформаційно-просвітницька кампанія проводиться з метою ознайомлення
учнів, батьків та вчителів з основними положеннями та етапами ШГБ, а також для здобуття учнями практичних навичок та компетенцій щодо основ громадської участі.
Інформаційно-просвітницька кампанія включає в себе такі етапи:
- ознайомлення усіх учасників задіяних в конкурсі ШГБ з основними етапами бюджетного процесу;
- ознайомленням з процесом шкільного громадського бюджету;
- інформаційно-консультаційна кампанія щодо написання проєктів;
- обговорення проєктів;
- надання можливості ознайомитись з проєктами;
- інформування щодо процедури голосування за проєкти (щодо термінів, способу та місць для голосування);
- інформування щодо реалізації проєктів.
Олена ЛУШПАЙ