Педагогічний колектив
Методичне об'єднання вчителів початкових класів Онопрієнко Т.М., спеціаліст І категорії, керівник методичного об'єднання Бондаренко Н.А. - учитель вищої категорії; Лопушинська Н.М., заступник директора з НВР, учитель вищої категорії, старший учитель, нагородженна знаком "Відмінник освіти УКРАЇНИ"; Богдалова О.О., спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Олейніченко В.В., спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Кравчук О.Ф., спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Пікуліна Т.Л., спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Семенова Н.Ю., спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Вовченко Л.П., спеціаліст вищої катеогрії, старший учитель; Обозна В.В. - спеціаліст вищої категорії, старший учитель; Зуб О.С., спеціаліст І категорії;
Харинюк О.В., спеціаліст ІІ категорії; Шуліка О.В., спеціаліст ІІ категорії Міштанова В.А., спеціаліст Ступак В.В., спеціаліст |
Мета: створити освітнє середовище, що сприятиме розкриттю особистісних ресурсів учнів і вчителів та забезпечити їх реалізацію шляхом використання інформаційно-комунікативних технологій. Завдання:
|
|
Методичне об'єднання вчителів фізичної культури Разуменко О.В., керівник методичного об'єднання, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
Котенко О.В., спеціаліст вищої категорії;
Паклов Д.В., спеціаліст ІІ категорії;
Гулько В.В., спеціаліст
|
Основне педагогічне завдання методичного об'єднання - зробити уроки змістовними і спрямованим на здоров'язбереження дітей. Вчителі працюють з усіма віковими категоріями учнів, прагнуть диференційовано підходити до навчання дітей з різними індивідуальними можливостями.
На своїх уроках педагоги застосовують ігрові, змагальні та здоров'язберігаючі технології. Яскраво виражена мотивація уроків фізичної культури, залучення дітей до здорового способу життя, приводять до високої активності в позаурочних заходах та заняттях спортом учнів школи у позашкільних закладах. Велику роботу вчителя ведуть по підготовці та формуванню команд школи для участі у міській спартакіада школярів. Традиційним видом роботи є проведення внутрішкільних спортивно-масових заходів. Педагоги фізичного виховання своїм прикладом, залучають молоде покоління до здорового способу життя. Глибоке знання методики викладання фізичної культури в школі, опікування станом здоров'я школярів, висока соціальна значимість "здоров'я ", як надбання держави визначає педагогічну концепцію методичного об'єднання вчителів фізичного виховання. |
|
Методичне об'єднання вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури Вчителі української мови та літератури: Войтович Л.В., заступник директора з НВР, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Шамшура С.Є., керівник методичного об'єднання, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Козлова Л.В., спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Шинкарецька Т.С., спеціаліст; Гонтарева Ж.І., спеціаліст вищої категорії Панченко О.В., спеціаліст ІІ категорії; Романчишена Л.А., спеціаліст вищої категорії; Вчитель зарубіжної літератури: Стопкевич А.М., спеціаліст вищої категорії Концева В.В., спеціаліст ІІ категорії |
Науково-методична тема "Компетентнісний підхід та соціалізація особистості на уроках української мови та літератури , зарубіжної літератури в умовах створення єдиного освітнього простору" Формування ключових компетентностей: 1. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами 2. Уміння вчитися впродовж життя 3. Ініціативність і підприємливість 4. Соціальна та громадянська компетентності 5. Обізнаність та самовираження у сфері культури 6. Екологічна грамотність і здорове життя. Очікувані результати: - підвищити рівень компетентності педагога та учня, що готові швидко змінюватися й пристосовуватися до нових умов життя, оперувати й управляти інформацією, активно діяти, ухвалювати рішення, навчатися упродовж життя; - посилити соціалізуючу спрямованість педагогічних інновацій; - створити сприятливі умови для розбудови єдиного освітнього простору закладів загальної середньої освіти, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання та спілкування учнів, освітян і батьків. - знаннєвий компонент — учень/учениця називає, формулює, записує, наводить приклади тощо; - діяльнісний — учень/учениця розпізнає, розрізняє, описує, аналізує, порівнює, планує, застосовує тощо; - ціннісний — учень/учениця усвідомлює, критично ставиться, оцінює, обґрунтовує, робить висновки, висловлює судження тощо |
|
Методичне об'єднання вчителів іноземних мов Равкіна О.І., заступник директора з НВР, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Софієнко О.В., заступник директора з НВР. спеціаліст вищої категорії, старший учитель; Сербіна І.В., спеціаліст вищої категорії, старший-учитель; Строгова Н.М., спеціаліст вищої категорії; Кузьменко О.С., спеціаліст вищої категорії; Катюха Т.Р., спеціаліст вищої категорії;
Устімова Т.В., спеціаліст вищої категорії; Шахман Ю.В., спеціаліст вищої категорії; Губарєва В.В., спеціаліст вищої категорії; Мазуренко Н.С., спеціаліст ІІ категорії, керівник методичного обє'днання; Джумушева Ю.А., спеціаліст Вчителі німецької мови: Іванова Н.О., спеціаліст І категорії; Проценко С.С., спеціаліст ІІ категорії;
|
До складу методичного об'єднання вчителів іноземних мов належать 10 вчителів англійської мови, 4 вчителя німецької мови та 1 вчитель польської мови. На
формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної
роботи об'єднання, тобто система взаємопов'язаних дій і заходів,
спрямованих на всебічне удосконалення професійної майстерності кожного
вчителя, на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного
колективу школи в цілому.
|
|
Методичне об'єднання вчителів математики та інформатики Вчителі математики: Бабенко Ж.Ю., спеціаліст II категорii; Сердюк О.О., спеціаліст вищої категорії Вчителі інформатики: Красіловська О.О., спеціаліст вищої категорії, старший учитель; Іванова А.Г., спеціаліст вищої категорії, старший учитель, керівник методичного об'єднання; Вовченко В.М., спеціаліст І категорії; Монастирьова Л.О., спеціаліст |
До
складу методичного об'єднання вчителів математики та інформатики нашої гімназії входять 3 вчителя математики та 3 вчителі інформатики.
Методичне
об'єднання працює над вирішенням проблеми: «Розвиток ключових
компетентностей вчителя засобами вивчення і використання інформаційних і
комунікативних технологій на уроках і в позаурочній діяльності».
Основною метою діяльності методичного об'єднання є:
|
|
Інтегроване методичне об'єднання вчителів природничих дисциплін Комарницька О.В., керівник методичного об'єднання, вчитель фізики, інформатики, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Д'якова Л.М., учитель хімії та біології, спеціаліст вищої категорії, старший учитель; Запоточна Т.В., учитель біології, спеціаліст вищої категорії; Кравченко Ю.Д., учитель біології, спеціаліст І категорії; Янчук Н.Г., учитель географії, спеціаліст І категорії |
Проблема МО: «Соціалізуюча спрямованість педагогічних інновацій як умова розвитку професійної компетентності вчителя» Робота інтегрованого МО природничих дисциплін спрямована на створення якісно реформованого освітнього середовища, що забезпечує розвиток учня узгодження з особистісними інтересами, здібностями, нахилами, на пошук і розробку ефективних засобів для створення розвивального середовища на уроках природничих дисциплін на основі моніторингових відстеження.
|
|
Методичне об'єднання вчителів художньо-естетичного та трудового навчання Богдалов О.О., учитель технічної праці, спеціаліст вищої категорії, старший учитель;
Тюріна А.В., учитель трудового навчання, спеціаліст вищої категорії, старший учитель;
Анастюк Н.В., учитель музичного мистецтва, спеціаліст І категорії;
Філіппова С.М., учитель образотворчого мистецтва, спеціаліст І категорії, керівник методичного об'єднання
|
До
складу методичного об'єднання вчителів художньо-естетичного та трудового навчання входять 4 вчителя: 2 вчителя трудового навчання, 1 вчитель музичного мистецтва, 1 вчитель образотворчого мистецтва.
Кредо вчителів методичного об'єднання: «Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути » Працюючи в умовах безперервних змін, вчителі художньо-естетичного та трудового навчання постійно активізують свої знання, систематично вдосконалюють і збагачують методи, організаційні форми і дидактичні засоби навчання, що сприяють підготовці учнів до життя, формувати їх активну життєву позицію, конкурентоспроможність на сучасному ринку праці. Основною метою діяльності методичного об'єднання вчителів художньо-естетичного та трудового навчання є:
|
|
Методичне об'єднання вчителів історії, правознавства та національно-патріотичного виховання Сумбаєв В.М., викладач курсу «Захист Вітчизни», спеціаліст І категорії
Вчителі історії та правознавства:
Метановська Т.В., спеціаліст ІІ категорії, керівник методичного об'єднання
Коломієць І.М., спеціаліст І категорії
|
Історія - скарбниця наших діянь, свідок минулого, приклад і повчання для сьогодення, застереження для майбутнього.
Сервантес М. Методичне
об'єднання вчителів історії, правознавства та національно-патріотичного виховання створено з метою забезпечення сучасного
рівня викладання, удосконалення професійної майстерності педагогів,
підвищення якості знань учнів, вдосконалення навчально-виховного процесу
в цілому.
Завдання методичного об'єднання:
|