ХЕРСОНСЬКА ГІМНАЗІЯ
№1
ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
  • Все про гімназію
  • Виховна робота
  • Методично-експериментальна робота
  • COVID-19: протиепідемічні заходи
  • Stop булінг
  • БЖД
  • Безпечний Інтернет
  • Міжнародна діяльність
  • Громадська приймальня
  • 1 класи 2021/2022 н.р. (електронна реєстрація)
  • Профорієнтація
  • Для учнів та батьків
Головна / Все про гімназію
Контакти:
м. Херсон, просп. Св. Кирила та Мефодія, 17-Б
Тел.: (0552)29-11-55
e-mail: gimnazia1kh@gmail.com
НОВИНИ
Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
2 Січня 2023 р.

На виконання ст.30 Закону України "Про освіту"

Графік прийому громадян адміністрацією Херсонської гімназії №1 Херсонської міської ради Графік прийому громадян адміністрацією Херсонської гімназії №1 Херсонської міської ради
4 Січня 2022 р.
Ми в соцмережах
1 Січня 2022 р.

 

День пам'яті жертв Голокосту  День пам'яті жертв Голокосту
Сьогодні
Увага! Гаряча лінія для жертв домашнього насильства Увага! Гаряча лінія для жертв домашнього насильства
Вчора

Інформація до уваги батьківської та учнівської громадськості

Мої зимові канікули в умовах карантину Мої зимові канікули в умовах карантину
25 Січня 2021 р.

Про результати челленджу

Флешмоб до Дня Соборності України Флешмоб до Дня Соборності України
25 Січня 2021 р.

Дякумо усім, хто долучився!

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЗАОЧНИЙ КОНКУРС РОБІТ ЮНИХ ФОТОАМАТОРІВ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЗАОЧНИЙ КОНКУРС РОБІТ ЮНИХ ФОТОАМАТОРІВ "МОЯ УКРАЇНО!"
25 Січня 2021 р.

Результати міського етапу

Всі новини

Педагогічний колектив

 

Методичне об'єднання вчителів початкових класів

Онопрієнко Т.М., спеціаліст І категорії, керівник методичного об'єднання

Бондаренко Н.А. - учитель вищої категорії;

Лопушинська Н.М., заступник директора з НВР, учитель вищої категорії, старший учитель, нагородженна знаком "Відмінник освіти УКРАЇНИ"; 

Богдалова О.О., спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; 

Олейніченко В.В., спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; 

Кравчук О.Ф., спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; 

Пікуліна Т.Л., спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;

Семенова Н.Ю., спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;

Вовченко Л.П., спеціаліст вищої катеогрії, старший учитель; 

Обозна В.В. - спеціаліст вищої категорії, старший учитель;

Зуб О.С., спеціаліст І категорії; 

 

Харинюк О.В., спеціаліст ІІ категорії; 

Шуліка О.В., спеціаліст ІІ категорії

Міштанова В.А., спеціаліст

Ступак В.В., спеціаліст 

 

Мета: створити освітнє середовище, що сприятиме розкриттю особистісних ресурсів учнів і вчителів та забезпечити їх реалізацію шляхом використання інформаційно-комунікативних технологій.

Завдання:
  • Збагатити знаннями і вміннями в галузі інформатики та інформаційно-комунікативних технологій кожного педагога.
  • Створити умови для формування ключових компетенцій в учнів початкових класів.
  • Розвивати комунікативні та інтелектуальні здібності учнів.
  • Використовувати інформаційно-комунікативні технології для творчої самореалізації вчителя і учня. 

Методичне об'єднання вчителів фізичної культури

Разуменко О.В., керівник методичного об'єднання, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
Котенко О.В.,  спеціаліст вищої категорії;
Паклов Д.В., спеціаліст ІІ категорії;
Гулько В.В., спеціаліст
Основне педагогічне завдання методичного об'єднання - зробити уроки змістовними і спрямованим на здоров'язбереження дітей. Вчителі працюють з усіма віковими категоріями учнів, прагнуть диференційовано підходити до навчання дітей з різними індивідуальними можливостями.
На своїх уроках педагоги застосовують ігрові, змагальні та здоров'язберігаючі технології.
Яскраво виражена мотивація уроків фізичної культури, залучення дітей до здорового способу життя, приводять до високої активності в позаурочних заходах та заняттях спортом учнів школи у позашкільних закладах.
Велику роботу вчителя ведуть по підготовці та формуванню команд школи для участі у міській спартакіада школярів.
Традиційним видом роботи є проведення внутрішкільних спортивно-масових заходів.
Педагоги фізичного виховання своїм прикладом, залучають молоде покоління до здорового способу життя.
Глибоке знання методики викладання фізичної культури в школі, опікування станом  здоров'я школярів, висока соціальна значимість "здоров'я ", як надбання держави визначає педагогічну концепцію методичного об'єднання вчителів фізичного виховання. 

 

Методичне об'єднання вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури

Вчителі української мови та літератури:

Войтович Л.В., заступник директора з НВР, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; 

Шамшура С.Є., керівник методичного об'єднання, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; 

Козлова Л.В., спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; 

Шинкарецька Т.С., спеціаліст; 

Гонтарева Ж.І., спеціаліст вищої категорії

Панченко О.В., спеціаліст ІІ категорії; 

Романчишена Л.А., спеціаліст вищої категорії;

Вчитель зарубіжної літератури:

Стопкевич А.М., спеціаліст вищої категорії

Концева В.В., спеціаліст ІІ категорії

 Науково-методична  тема

"Компетентнісний підхід та соціалізація особистості  на уроках української мови та літератури , зарубіжної  літератури в умовах створення єдиного освітнього простору"

Формування ключових компетентностей:

1. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами 

2. Уміння вчитися впродовж життя 

3. Ініціативність і підприємливість 

4. Соціальна та громадянська компетентності 

5. Обізнаність та самовираження у сфері культури 

6. Екологічна грамотність і здорове життя. 

Очікувані результати:

  - підвищити  рівень   компетентності педагога та учня, що готові швидко змінюватися й пристосовуватися до нових умов життя, оперувати й управляти інформацією, активно діяти, ухвалювати рішення, навчатися упродовж життя;

 - посилити соціалізуючу   спрямованість  педагогічних інновацій;

 - створити сприятливі умови для розбудови єдиного освітнього простору закладів загальної середньої освіти, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання та спілкування учнів, освітян і  батьків. 

  - знаннєвий компонент — учень/учениця називає, формулює, записує, наводить приклади тощо; 

 - діяльнісний — учень/учениця розпізнає, розрізняє, описує, аналізує, порівнює, планує, застосовує тощо; 

 - ціннісний — учень/учениця усвідомлює, критично ставиться, оцінює, обґрунтовує, робить висновки, висловлює судження тощо

Методичне об'єднання вчителів іноземних мов

Равкіна О.І., заступник директора з НВР, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;

Софієнко О.В., заступник директора з НВР. спеціаліст вищої категорії, старший учитель;

Сербіна І.В., спеціаліст вищої категорії, старший-учитель;

Строгова Н.М., спеціаліст вищої категорії; 

Кузьменко О.С., спеціаліст вищої категорії; 

Катюха Т.Р., спеціаліст вищої категорії;

 

Устімова Т.В., спеціаліст вищої категорії;

Шахман Ю.В., спеціаліст вищої категорії;

Губарєва В.В., спеціаліст вищої категорії;

Мазуренко Н.С., спеціаліст ІІ категорії, керівник методичного обє'днання;

Джумушева Ю.А., спеціаліст

Вчителі німецької мови:

Іванова Н.О., спеціаліст І категорії;

Проценко С.С., спеціаліст ІІ категорії;

 

До складу методичного об'єднання вчителів іноземних мов належать 10 вчителів англійської мови, 4 вчителя німецької мови та 1 вчитель польської мови.

На формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної роботи об'єднання, тобто система взаємопов'язаних дій і заходів, спрямованих на всебічне удосконалення професійної майстерності кожного вчителя, на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу школи в цілому.
Основною метою діяльності методичного об'єднання вчителів іноземних мов є:
• залучення вчителів до інноваційної, пошукової діяльності,
• розвиток творчої ініціативи педагогів,
• виявлення і поширення найбільш ефективних форм та методів викладання іноземних мови засобами мережі Інтернет;
• удосконалення інформаційних та комунікативних компетенцій членів методичного об'єднання.
Керуючись цією метою, члени методичного об'єднання спрямовують свою діяльність на пошук і розробку ефективних педагогічних форм і методів роботи для формування комунікативно здатної, мобільного та творчо розвиненої особистості учня засобами іноземної мови.

 

 

Методичне об'єднання вчителів математики та інформатики

Вчителі математики:

Бабенко Ж.Ю., спеціаліст II категорii;

Сердюк О.О., спеціаліст вищої категорії

Вчителі інформатики:

Красіловська О.О., спеціаліст вищої категорії, старший учитель;

Іванова А.Г., спеціаліст вищої категорії, старший учитель, керівник методичного об'єднання;

Вовченко В.М., спеціаліст І категорії;

Монастирьова Л.О., спеціаліст

До складу методичного об'єднання вчителів математики та інформатики нашої  гімназії входять 3 вчителя математики та 3 вчителі інформатики.
Методичне об'єднання працює над вирішенням проблеми: «Розвиток ключових компетентностей вчителя засобами вивчення і використання інформаційних і комунікативних технологій на уроках і в позаурочній діяльності».
Основною метою діяльності методичного об'єднання є:
  • удосконалення професійного розвитку вчителів, створення творчого освітнього середовища;
  • використання інформаційних та комунікативних технологій на уроках і в позаурочній діяльності;
  • створення умов для роботи з обдарованим дітьми.
Творчий пошук, ініціативність і нестандартний підхід до вирішення проблемних завдань притаманне вчителям методичного об'єднання.

Інтегроване методичне об'єднання вчителів природничих дисциплін

Комарницька О.В., керівник методичного об'єднання, вчитель фізики, інформатики, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;

Д'якова Л.М., учитель хімії та біології, спеціаліст вищої категорії, старший учитель; 

Запоточна Т.В., учитель біології, спеціаліст вищої категорії;

Кравченко Ю.Д., учитель біології, спеціаліст І категорії;

Янчук Н.Г., учитель географії, спеціаліст І категорії

Проблема МО: «Соціалізуюча спрямованість педагогічних інновацій як умова розвитку професійної компетентності вчителя»
Мета: пошук та розробка ефективних засобів для створення оптимальних умов щодо впровадження педагогічних інновацій на уроках природничих дисциплін на основі моніторингових відстежень.
Задачі МО:
- розвиток інноваційного мислення вчителів природничих дисциплін шляхом формування навичок самоосвітньої діяльності педагогів;
- удосконалення контрольно-аналітичної діяльності;
- робота над підвищенням навчальних досягнень учнів шляхом впровадження особистісно-діяльніного підходу до розвитку школярів;
- використання інноваційних засобів і технологій в навчальному процесі;
- формування навичок самоосвітньої діяльності в учнів на уроках природничих дисциплін;
- модернізація матеріально-технічної бази кабінетів для впровадження в освітній процес нових форм навчання та виховання.

Робота інтегрованого МО природничих дисциплін спрямована на створення якісно реформованого освітнього середовища, що забезпечує розвиток учня узгодження з особистісними інтересами, здібностями, нахилами, на пошук і розробку ефективних засобів для створення розвивального середовища на уроках природничих дисциплін на основі моніторингових відстеження.

Методичне об'єднання вчителів художньо-естетичного та трудового навчання

Богдалов О.О., учитель технічної праці, спеціаліст вищої категорії, старший учитель;
Тюріна А.В., учитель трудового навчання, спеціаліст вищої категорії, старший учитель;
Анастюк Н.В., учитель музичного мистецтва, спеціаліст І категорії; 
Філіппова С.М., учитель образотворчого мистецтва, спеціаліст І категорії, керівник методичного об'єднання
До складу методичного об'єднання вчителів художньо-естетичного та трудового навчання входять 4 вчителя: 2 вчителя трудового навчання, 1 вчитель музичного мистецтва, 1 вчитель образотворчого мистецтва.
Кредо вчителів методичного об'єднання: «Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути »
Працюючи в умовах безперервних змін, вчителі художньо-естетичного та  трудового навчання постійно активізують свої знання, систематично вдосконалюють і збагачують методи, організаційні форми і дидактичні засоби навчання, що сприяють підготовці учнів до життя, формувати їх активну життєву позицію, конкурентоспроможність на сучасному ринку праці.
Основною метою діяльності методичного об'єднання вчителів художньо-естетичного та трудового навчання є:
  • формування в учнів технічного світогляду, закріплення на практиці знань про технологічну діяльність;
  • пробудження інтересу до художніх видів діяльності;
  • розвиток творчих здібностей учнів, формування економічного мислення;
  • виховання потреби у творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні;
  • впровадження ефективних форм і методів викладання предметів;
  • розвиток естетичного смаку шляхом використання надбання світових художників образотворчого мистецтва, музичного мистецтва.

Методичне об'єднання вчителів історії, правознавства та національно-патріотичного виховання

Сумбаєв В.М., викладач курсу «Захист Вітчизни», спеціаліст І категорії
Вчителі історії та правознавства:
Метановська Т.В., спеціаліст ІІ категорії, керівник методичного об'єднання
Коломієць І.М., спеціаліст І категорії
Історія - скарбниця наших діянь, свідок минулого, приклад і повчання для сьогодення, застереження для майбутнього.
Сервантес М.
Методичне об'єднання вчителів історії, правознавства та національно-патріотичного виховання створено з метою забезпечення сучасного рівня викладання, удосконалення професійної майстерності педагогів, підвищення якості знань учнів, вдосконалення навчально-виховного процесу в цілому.

Завдання методичного об'єднання:
  • розвиток інноваційного мислення вчителів історії шляхом розвитку інформаційних, комунікативних, загальнолюдських і громадянських компетентностей;
  • робота над підвищенням знань учнів шляхом впровадження особистісно - діяльнісного підходу до розвитку школярів;
  • використання інноваційних засобів і технологій в навчальному процесі;
  • забезпечення оновлення змісту і структури навчання з урахуванням змін і вимог освітнього простору.

 

 

 

 

 

© 2014 «ГІМНАЗІЯ №1»
Херсонська гімназія №1
Продвижение сайта Продвижение сайта
web-студия Wezom