Проєктна діяльність на уроках географії
30 Грудня 2024 р.
Проєктна діяльність в сучасному освітньому процесі тримає лідируючі позиції. Зокрема, вона дозволяє інтегрувати теоретичні знання з практичними навичками, розвивати критичне мислення, креативність та здатність працювати у команді.
На уроках географії проєктна діяльність передбачає створення учнями дослідницьких, аналітичних чи творчих робіт на базі реальних географічних даних. Так, на уроках географії у 6-Б, 8-А, В, 9-А, 10-А, В кл. (учитель - ГУСЄВА Людмила) Херсонського ліцею № 1 Херсонської міської ради учні презентували власні дослідження з різних тем, серед яких:
- "Роль опадів у сільському господарстві та екосистемах"
- "Штучне викликання опадів"
- "Несприятливі погодні явища: аналіз стихійних лих в Україні та їх наслідків"
- "Вплив погодних і кліматичних умов України на здоров`я людини"
- "Народні прикмети про погоду: перевірка актуальності старовинних знань"
- "Світовий ринок зернових культур: лідери виробництва пшениці, рису та кукурудзи"
- "Рибальство та аквакультура світу: сучасні виклики та перспективи розвитку"
- "Сільське господарство Азії: основні аграрні регіони та їхня спеціалізація"
- "Туризм як джерело доходів країн Південно-Східної Азії (Таїланд, Мальдіви, Індонезія)"
- "IT-індустрія Індії: головні центри та вплив на світову економіку"
Усі роботи ліцеїстів представлено. Тож, проєктний підхід стимулює розвиток у ліцеїстів навичок, потрібних для сучасного світу: роботи з інформацією, комунікації, командної взаємодії. Крім того, він підвищує інтерес до предмету, оскільки учні бачать практичне застосування отриманих знань.